راهکار درمان میکرو سفالی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راهکار درمان میکرو سفالی
نوشته شده در سه شنبه 26 خرداد 1395
بازدید : 869
نویسنده : ملکه حیدری

با سلام عزیزان

بچه های میکروسفالی همه میتوانند راه بروند همه

 

از اینکه بچه شما میکرو سفالی هست ناراحت نباشید چون درمان آن یک راهکار آسان دارد از بس راحت است بسیاری از والدین جدی نمی گیرند.

ولی شما جدی باشید بعد کسب اولین موفقیت حتما رغبت صد چندان برای ادامه آن خواهید داشت.

1.همین که بچه شما متوجه اطراف خود شد شروع کنید هر چیزی در دسترستان هست به او نشان دهید مثلا عروسک را دست گرفته نشانش دهید و چندین بار شمرده شمرده بگید ع ر و سک تا وقتی که توجه کامل کند اگه نشد بعد چند دقیقه دوباره تکرار کنید.

این کار را با اشیاهای مختلف تا میتوانید تکرار کنید با فرزند خود حرف بزنید  طبق تحقیقات رشد مغز در سنین پایین چندین برابردر بزرگسالی هست.

افراد میکروسفالی تنها نیازی که دارند رشد سلولهای مغزیشان هست واین با شناخت اطرافشان و اشیاعهای مختلف میسر میشود.

براشون قصه بگید جنین در شکم مادر حس شنوایی دارد پس از همون موقع میتوانید قصه گفتن حرف زدن تعریف مسایل خوش آیند و ...را شروع کنید .

این کارها را همچنان ادامه دهید.

2.همین که بچتون شروع به خزیدن کرد اشیایی که اسمشون  و میدونه در فاصله مناسب بگذارید با دست نشان داده و بگید بیا مثلا بیا لیوان بیا لیوان

پس از هر موفقیت تشویقش کنید ببوسید ناز کنیدو...

این کار را هم تا میتونید روزی چندین بار انجام دهید.

حالا بچه شما شروع به چهار دست و پا رفتن کرده بی شک موفقیتهایش بیشتر  و خوشحالی و تشویق شما زیادتر

بچه ها بعد یه مدت چهار دست و پا رفتن تمایل دارند از چیزی بگیرند و بلند شوند هیجان انگیز است

خوب کار شما هم با مدل جدید شروع میشود

3.حالا بچه شما تمایل دارد با کمک میز و مبل و ... بایستد وسایلها رو روی میز  هر چیزی که برای بلند شدن از آن کمک میگیرد بگذارید و از همانجا با بازی اسم اشیا را تکرار کنید (لطفا علاوه بر روش جدید روشهای قبلی را نیز تکرار کنید)

بچه شما تمایل دارد راه برود ولی میترسد.راهکار ساده برای از بین بردن ترس در کودکان روسری سه گوش بزرگی تهیه نمایید  آن را سه گوش کرده لول کنید از پشت دوتا انتهای آن را از زیر بغلهایش بیارید جلو از روی شانه هایش رد کنید ببرید پشت از وسط دو جناغ هر دو گوشه رو از زیر پارچه افقی رد کنید حالا قسمتی که ستایی به هم چسبیده همون وسط جناغ را سفت  بگیرید با بچه خود شروع به راه رفتن کنید اولش براش سخته از دو قدم شروع کنید در روز سه بار با فاصله زمانی یکسان تا در 10 روز به طی مسافت 15 متر برسانید بعد  دونفره از دستاش بگیرید  تو خونه پارک خیابان راه ببرید توجه داشته باشید روی چمن بهترین محل برای راه بردن کودک جهت ثبات قدمهایش هست در این بین وزنه هایی به مچ پای بچه خود ببنید او تقلا میکند و اظهار ناراحتی ولی شما به روزهای طلایی فرزند خود بیندیشید و ادامه دهید بعضی از بچه ها مقاومت کرده و مدت زمان راه رفتن مستقلشان  را افزایش میدهند یا اینکه همکاری میکنند و با ثبات راه میروند. در هر حال شما ادامه دهید. این روش برای هر بچه ای خوب هست.

تماس بگیرید تا با کمال میل روش کار بستن روسری و ... را توضیح دهم09354518159


راه رفتن کودک یعنی براش اوج موفقیت دیدن و حس کردن چند برابر گذشته

4.حالا در پی یادگیریهای قبلی البته با شدت کم اشیا شناخته شده توسط فرزند دلبندتان را در فاصله های مناسب بگذارید و اسم اون شی را گفته و از بچه خود بخواهید برایتان بیاورد .

با تکرار این روشها بچه ای در حد هوش عادی یا فراتر از آن خواهید داشت.

حالا می توانید به پزشک خود درخواست ام آر آی بدهید و بزرگ شدن و افزایش چین خوردگی مغز کودک خود را ببینید.

با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان

 




:: موضوعات مرتبط: پزشکی , مغز و اعصاب , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: